......för bladen.
Det finns hur många som helst.....
......som är hur fina som helst.
Frank Headly.....Read Pandora.....Vancouver Centennial
Hardy Thought Red.....Mrs Pollock.....Rusty
Madame Fournier.....Chesie Maid.....Vectis Fingry.
Undrar hur det kommer att se ut i mina fönster när jag börjar intressera mig för blommorna?
Nu håller jag mig till Pelargoner med röda blommor....med två undantag, en aprikosröd tulpanblommande och en vit.....
