Etiketter

Acaena microphylla kupferteppich adventsljus ajunga reptans akleja alchemillamollis alchemist alunrot amaryllis Aquilegia viridiflora astilbe astrantia major benved berberis bergenia blodfläder blommig fredag bokhäck boll-x bronsfänkål brun taggpimpinell brunette brunnäva buxbom chocolate soldier cikoria clematis cypress daggkåpa daglilja dahlia dammen doftpelargon elefantgräs entrerabatten eucalyptus fekor fetknopp fikonträd fjärilsbuske fototävling frilandshibiskus Fritillaria meleagris funkia Geranium phaeeum glaspärlebuske grodor gräsmatta gullregn happy first love hassel helichryssum hortensis hosta hyacint hyacinter hybridkejsarolvon hydrangea arb invincibelle häggmispel höstanemon höstsilverax höstöga idegran inez iris isranunkel jack frost julros järnek katalpa katsura kaukausisk förgätmigej kebnekajse kirskål klätterbenved kopparstarr kungsängslilja kärleksört lavendel ligularia ligularia dentata desdemona ljung lungört lysimachia atropurpurea lönn magnolia malus domestica golden hornet maskros million bells min lilla trädgård mint frost moodboard mossa murgröna mördarsnigel new dawn nora barlow näckrosor näva olivträd olvon ormbunke ormpil ormskägg ormöga ornithogalum palace purple palmlilja panteramaryllis paradisbuske peace pelargon perukbuske petunia pion plymspirea plättar i luften praktnäva praktvädd prydnadsapel prärien pumpa ricin ringblomma rododendron rosor rringblomma rödbladig revsuga rödlysing rönnsumak salza sambucus nigra black lace samobor schneewitchen sedum silverpäron skogsaster slingerpilört snödroppar snötörel solros spansknäva sparvhök stenparti stjärnflocka strutbräken summer snow tagetes taklök The alchemist thuja trappa tulipa turkestanika tulpaner vallmo viburnum burkwodii vildvin vindruvor vintergäck viol woodland x-boll yucca filamentosa

onsdag 20 april 2011

Hurra hurra.....






......äntligen har de tagit itu med min situation...den där trädgårdsmästaren och snickaren, mest snickaren faktiskt, trädgårdstypen håller ju mest på med det som finns i jorden....det är inte klokt, jag har legat där i den kalla isen utan att kunna röra mig hur länge som helst....


























......bara jag inte får stå på land och vänta lika länge....då blir jag riktig sur....


10 kommentarer:

  1. Lilla firre....du ska se det kommer att ordna sej med din situation, nästa vecka tror jag..... ;))

    Glad Påsk på dej AnnCharlotte och alla djuren

    SvaraRadera
  2. En fisk på torra land?! Näää, det går ju inte! Heja fisken, jag håller på dig! /Katarina

    SvaraRadera
  3. Har säkert den bästa omvårdnad, båda:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Glad påsk till dig!
    Kram /Bea

    SvaraRadera
  5. Han ser trots allt mycket gladare ut idag än när han var en infryst fiskpinne i vintras. Snyggt jobbat!

    Kram Anna Vattenkanna

    SvaraRadera
  6. Jag tycker det ser ut som om han längtar ännu högre upp... men ni dränker väl honom för att slippa gnället kan jag tänka.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Dammpyssel ser jag :-) Söt fisk!!

    Hoppas att du får en skön påsk med sol och värme! Ser fram emot att få kunna vara ute, det är ju lite att stå i nu :-)

    Kram
    Charlotte

    SvaraRadera
  8. Jag önskar dig en underbar Påsk !!

    SvaraRadera
  9. Nästan som på teknad film - alla talar svenska!!! ;-) Fisken ser ut att ha klarat sig bra trots att den varit under isen!

    Glad Påsk!
    /Ruben

    SvaraRadera
  10. Oj, "tecknad", menar jag så klart. (Hoppas ingen tror att jag inte kan stava bättre)!
    /R

    SvaraRadera