Etiketter

Acaena microphylla kupferteppich adventsljus ajunga reptans akleja alchemillamollis alchemist alunrot amaryllis Aquilegia viridiflora astilbe astrantia major benved berberis bergenia blodfläder blommig fredag bokhäck boll-x bronsfänkål brun taggpimpinell brunette brunnäva buxbom chocolate soldier cikoria clematis cypress daggkåpa daglilja dahlia dammen doftpelargon elefantgräs entrerabatten eucalyptus fekor fetknopp fikonträd fjärilsbuske fototävling frilandshibiskus Fritillaria meleagris funkia Geranium phaeeum glaspärlebuske grodor gräsmatta gullregn happy first love hassel helichryssum hortensis hosta hyacint hyacinter hybridkejsarolvon hydrangea arb invincibelle häggmispel höstanemon höstsilverax höstöga idegran inez iris isranunkel jack frost julros järnek katalpa katsura kaukausisk förgätmigej kebnekajse kirskål klätterbenved kopparstarr kungsängslilja kärleksört lavendel ligularia ligularia dentata desdemona ljung lungört lysimachia atropurpurea lönn magnolia malus domestica golden hornet maskros million bells min lilla trädgård mint frost moodboard mossa murgröna mördarsnigel new dawn nora barlow näckrosor näva olivträd olvon ormbunke ormpil ormskägg ormöga ornithogalum palace purple palmlilja panteramaryllis paradisbuske peace pelargon perukbuske petunia pion plymspirea plättar i luften praktnäva praktvädd prydnadsapel prärien pumpa ricin ringblomma rododendron rosor rringblomma rödbladig revsuga rödlysing rönnsumak salza sambucus nigra black lace samobor schneewitchen sedum silverpäron skogsaster slingerpilört snödroppar snötörel solros spansknäva sparvhök stenparti stjärnflocka strutbräken summer snow tagetes taklök The alchemist thuja trappa tulipa turkestanika tulpaner vallmo viburnum burkwodii vildvin vindruvor vintergäck viol woodland x-boll yucca filamentosa

söndag 8 augusti 2010

Nu är ångesten mindre....




...när jag ändrar om igen...
Kan hända det blir fler ändringar.
Jag tror att bakgrundsbilden segade ner allting, det var väldigt segt att scrolla tex...men jag är ju ingen dataexpert precis....
Charlotte påtalade att hon inte kunde skriva kommentarer...pröva igen snälla....
vill ju inte missa några ;)
Är det fler som har haft problem? Tala om det isåfall är ni snälla...lägger min mailadress i högerkanten.



9 kommentarer:

  1. ...sköntatt veta...fast det visste jag redan ;)

    SvaraRadera
  2. Vackert, vackert!
    Jag kan skicka problemfritt :)
    Vill du fixa och trixa mer kan du lära dig mycket på Maria`s sida som hon gjort för ändamålet.
    http://fixa-din.blogspot.com/
    Jag är avis på alla som orkar fixa med sina sidor :)
    Lycka till! /Bea

    SvaraRadera
  3. Den här bakgrunden var behagligare att titta på och jag gillar dessutom din headerbild jättemycket. Varför blir det inga Vallmo av sådderna hos mig? Jag får väl köpa mig en laddning torkade fröställningar någonstans... =(

    SvaraRadera
  4. Ja, den här blev mycket bättre och lättare blev det att scrolla, den förra "hakade upp sig". En väldigt speciell grön färg:) Bilden är kanon!

    SvaraRadera
  5. Hej kära du!

    Mycket bättre nu! (Scrollningnen blir man ju helt knäpp av när den inte funkar så bra)

    Och nu tycker jag också att layouten börja ta sig och komma upp i din gamla vanliga standard:-)

    Ha det gott! H.

    SvaraRadera
  6. Just det! Din sida är mycket piggare nu. Lite segscrollad förut.
    Ha det gott!
    /Ruben

    SvaraRadera
  7. Nu funkar din sida mycket bättre. Snygg header dessutom! Hälsn mimi

    SvaraRadera